Spirulina: Pulberea ce are mai multi antioxidanti decat afinele, fier mai mult decat spanacul si vitamina A decat morcovii

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Lumea a auzit prima data despre spirulina in urma cu cativa ani. Mai intai a fost considerata pulberea verde miraculoasa a marii, si arma secreta a aztecilor.

Astazi, stim ca spirulina ofera o tona de proteine ​​pentru vegani si vegetarieni. Este, de asemenea, plina cu antioxidanti importanti, enzime, vitamine si minerale.

Mai mult decat atat, aceasta contine de doua ori multi nutrienti ca 5 portii de fructe si legume proaspete.

Deci, de ce este speciala spirulina??

Este de fapt o cianobacterie sau alga verzui-albastra. Spirulina a primit numele dupa culoarea sa stralucitoare. Pigmentii sunt biodisponibili si sanatosi, in special beta-caroten si clorofila.

Algele produc oxigen prin fotosinteza, ceea ce fac destul de similar cu plantele care traiesc in pamant. Este, de asemenea, ambalat cu multe substante nutritive benefice.

Unde a fost gasite prima data cianobacteriile?

Astazi, putem gasi ipeste tot, inclusiv oceane, apa proaspata, solul umed, roci umede in deserturi, roci goale si sol, si chiar rocile din Antarctica. Un procent mare de spirulina comercializat in tara noastra este mai ales de pe malurile din Hawaii si America de Sud.

Este mai tarziu vandut sub forma de pulbere, pastile, si fulgi. Ea vine pura sau in combinatie cu alte ingrediente.

Beneficii spirulina

Spirulina are un continut de 60% proteine, si este o alternativa excelenta la proteinele ​​din carne. Nutritionistii spun ca este una dintre putinele surse vegetale cu vitamina B-12.

Dupa cum se stie, vegetarienii au lipsa de aceasta vitamina in dieta lor. Spirulina contine ALA (omega-3), LA (omega-6), GLA (reduce inflamatia) si DHA (componenta principala a creierului). Aceste lipide sanatoase transporta mai multe roluri importante.

Spirulina contine la 100 gr:

  • 3,100% mai mult beta-caroten (vitamina A) decat morcovii
  • 5,500% mai mult fier decat spanacul
  • 600% mai multe proteine ​​decat tofu
  • 280% mai multi antioxidanti decat afinele
  • Aceste alge contin vitaminele B1 (tiamina), B2 (riboflavina), B3 (nicotinamine), B6 ​​(piridoxina), B9 (acid folic), C, D si E.
  • Este o sursa excelenta de potasiu, calciu, crom, cupru, magneziu, mangan, fosfor, seleniu, sodiu si zinc.

Beneficii suplimentare:

  • amelioreaza alergia
  • stimuleaza imunitatea
  • regleaza tensiunea arteriala
  • normalizeaza colesterolul
  • impiedica aparitia cancerului
  • stimuleaza bacteriile prietenoase din intestine
  • reduce riscul de cataracta si degenerarea maculara legata de varsta
  • ofera un potential anti-inflamator si antimicrobian puternic
  • ofera protectie antivirala impotriva HIV, herpes si hepatita
  • intareste rezistenta la insulin
  • previne deteriorarea ficatului cauzata de medicamente
(Visited 1.547 times, 1 visits today)

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Related posts

Leave a Comment