Cum se foloseste mingea de tenis pentru ameliorarea durerii sciatice si a durerii de spate

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!
  • 48
  •  
  • 1
  •  
    49
    Shares

Nervul sciatic este cel mai mare nerv din corpul nostru. Incepe in partea inferioara a spatelui si trece prin fese si in josul membrului inferior. Durerea sciatica este cauzata de o compresie sau iritare a nervului sciatic.

Durerea sciatica in sine nu este o boala sau o tulburare, ci mai degraba este un simptom al unei alte probleme care implica nervul dvs., cum ar fi o hernie de disc, o boala degenerativa a discului sau o ingustare a canalului spinal.

Locurile obisnuite pentru a simti durerea sciatica sunt de-a lungul caii nervului sciatic: in partea inferioara a spatelui , fesei, spatele coapsei si / sau gambei, pe partea piciorului si in calcaie. Este posibil sa simtiti amorteala sau slabiciune in aceste zone sau o senzatie ciudata, cum ar fi furnicaturi sau ace.

Am scris in trecut aceste doua articole Sciatica (dureri pe nervul sciatic) – Cauze, diagnostic si tratament si Ce inseamna sciatica? Cauze, simptome, diagnostic si tratament. De data aceasta vreau sa va prezint terapia cu mingea de tenis pentru durerile nervilor sciatici, precum si pentru durerile de spate.

Masaj cu mingea de tenis pentru durerea nervilor sciatici

Terapia cu mingea de tenis foloseste principiile masajului, presopuncturii si reflexoterapiei, care ajuta la ameliorarea durerii musculare si a tensiunii musculare.

cercetare stiintifica a constatat ca terapia prin masaj ajuta la cresterea intervalului de miscare, la scaderea durerii si la vindecarea durerii lombare si a simptomelor sciatice.

In cazul durerii sciatice, mingea de tenis isi propune sa trateze muschiul piriformis care este situat aproape de nervul sciatic. Acest muschi poate impinge nervul sciatic impotriva tendoanelor de sub el, ceea ce duce la contribuirea la durerea familiara a feselor si a picioarelor .

Mingea de tenis apasa si trateaza punctele de declansare ale muschiului piriform, reduce tensiunea si rigiditatea musculara, imbunatateste mobilitatea si imbunatateste circulatia sangelui in zona.

Terapia cu masaj cu mingea de tenis este buna nu numai pentru sciatica, ci si pentru durerile de spate. Jurnalul medical, Annals of Internal Medicine , a constatat ca masajul este un tratament eficient pentru durerile cronice de spate.

Mingea de tenis actioneaza ca un inlocuitor de masaj care ajuta la reducerea tensiunii musculare si asigura ameliorarea durerii lombare din partea stanga sau din partea dreapta . Este, de asemenea, una dintre cele mai bune modalitati de ameliorare a durerii latissimus dorsi .

Avantajele acestei terapii de masaj este ca este ieftina si simpla si se poate face in confortul casei tale.

Note importante

  • Trebuie sa va amintiti ca cea mai mare parte a durerii sciatice este rezultatul unei afectiuni a coloanei vertebrale, cum ar fi hernia de disc sau o ingustare a canalului coloanei vertebrale, care provoaca durerea nervului, astfel incat vizarea muschiului piriform este doar unul dintre pasii pentru ameliorarea durerii sciatice. In continuare trebuie sa vizati radacina problemei in maduva spinarii, astfel incat este importanta consultarea cu un medic, deoarece terapia cu mingea de tenis poate fi doar o componenta adaugata la un program de kinetoterapie, medicamente sau exercitii fizice.
  • Daca sciatica sau durerea de spate rezulta din nervul ciupit, evitati plasarea mingii de tenis langa nervul ciupit pentru a reduce riscul de ranire ulterioara.
  • Este intotdeauna o practica buna sa discutati cu medicul dumneavoastra despre starea dumneavoastra inainte de a incepe un program de terapie cu mingea de tenis pentru a afla daca exista restrictii legate de starea dumneavoastra.

Cum se face masaj cu mingea de tenis pentru sciatica

Puteti folosi una sau mai multe mingi de tenis in functie de nivelul de durere si de capacitatea de echilibru.

In timp ce stai sau stai intins pe podea, aseaza o minge de tenis sub muschii tai acolo unde experimentezi durerea. Daca utilizati o minge, aceasta va aplica mai multa presiune asupra zonei si poate provoca durere din cauza presiunii. Daca utilizati doua sau mai multe bile, presiunea este raspandita pe mai multe bile si lucreaza mai multe zone simultan cu mai putina durere.

Mutati-va incet greutatea pe minge sau bile si notati orice zone de sensibilitate crescuta ; acestea sunt locatiile punctelor dvs. de declansare.

Folositi o cantitate moderata de forta pentru a comprima fiecare loc dureros timp de 15 pana la 20 de secunde inainte de a trece la urmatorul. De asemenea, puteti rula mingea inainte si inapoi cu miscari usoare.

Durerea pe care o simti de la mingea de tenis nu ar trebui sa fie prea puternica. Daca durerea este prea intensa, reglati usor mingea sau adaugati mai multe mingi pentru a elibera presiunea directa. Lucrati usor, deoarece prea multa presiune poate creste durerea, mai degraba decat o usura si poate agrava starea. Daca simtiti dureri ascutite, opriti-va sau puteti deteriora muschiul sau nervul.

(Visited 101 times, 2 visits today)

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!
  • 48
  •  
  • 1
  •  
    49
    Shares

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Specify Twitter Consumer Key and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Twitter Login to work

Don`t copy text!