Aceste 5 alimente accelereaza arderea grasimilor

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Doar ca sa fie clar, nu exista nici un aliment pe lume, pe care-l vei manca, si slabesti. Nu te-ai ingrasat peste noapte, astfel nici nu vei slabi peste noapte. 

Cu toate acestea, exista alimente care stimuleaza procesele in organism, si ajuta topirea grasimilor, dar numai cu o dieta echilibrata si practicarea unei anumite forme de activitate fizica.

 

alimente-pentru-slabit

  1. Avocado

Ingrediente active : grasimi sanatoase si manoheptuloza

Cu un procent ridicat de grasimi mononesaturate sanatoase, pe care organismul de obicei le stocheaza ca grasimi, avocado este un aliment excelent pentru pierderea de grasime in cazul in care carbohidratii din dieta sunt inlocuiti cu ea. In plus, avocado contine zahar mannoheptulose, care este asociat cu reducerea eliberarii de insulina, deoarece este un exces de insulina, care este legata in mod direct cu acumularea de tesut adipos. Mentinerea nivelurilor normale de insulina poate insemna mai putina grasime.

  1. Ardei iute

Ingrediente active : capsaicina

Capsaicina, care este in chilli, creste termogeneza – crearea de caldura in organism. Procesul de termogeneza cere un consum suplimentar de calorii, ceea ce duce la pierderea de grasime. Un studiu publicat in revista Clinical Nutrition a constatat ca capsaicina intareste metabolismul, dar, de asemenea, poate reduce foamea si creste senzatia de satietate.

 

  1. Oua

Ingrediente active : proteine si grasimi sanatoase

Oamenii de stiinta de la Universitatea din Saint Louis, in statul american Missouri, au dovedit intr-un studiu ca subiectii care mananca pentru micul dejun 2 oua s-au simtit mai plini pe tot parcursul zilei si au mancat mai putin la masa de pranz. Nutritionisti indica faptul ca ouale au galbenus bogat in grasimi sanatoase, vitaminele A, D si E, precum si cea mai mare parte a proteinei din ou se gaseste in galbenusul de ou.

  1. Gimbir

Ingrediente active: gingerolul

Popular in bucataria asiatica, ghimbirul stimuleaza metabolismul in doua moduri: cresterea consumului de oxigen muscular ca rezultat al unui consum mai mare de calorii si creste productia de acid lactic, care creste productia de hormon de crestere, ceea ce creste cantitatea de celule adipoase, care sunt eliberate din “rezervor” si sunt folosite pentru energie.

 

  1. Grapefruit

Ingrediente active : naringina

Intr-un studiu in care subiectii au primit jumatate de grapefruit pe zi, fara nici o alta interventie in dieta lor , rezultatul a fost surprinzator : dupa 12 saptamani, media de pierderea in greutate s-a ridicat la aproape 4 kg. Grapefruit contine o substanta naringina, care ajuta la topirea tesuturilor adipoase. In plus, grapefruit contin licopen, vitaminele a si C, si fibre.

(Visited 162 times, 1 visits today)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Related posts

Leave a Comment