10 alimente pentru prevenirea caderii parului

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!
  • 66
  •  
  • 2
  •  
    68
    Shares

O alimentatie buna este extrem de importanta pentru o crestere sanatoasa a parului si pentru pentru prevenirea caderii parului. Este unul dintre primele lucruri la care ar trebui sa lucrati atunci cand suferiti de caderea parului, deteriorarea excesiva a parului sau cresterea lenta a parului.

Ceea ce mananci poate face o mare diferenta in modul in care creste parul tau. Pentru o crestere sanatoasa a parului, sunt necesare o varietate de substante nutritive, inclusiv vitaminele A, C, E, B5, B6 si B12, precum si fierul, zincul, proteinele, acizii grasi esentiali, silice, sulf si germaniu.

Puteti cheltui multi bani pe produse de ingrijire a parului. Dar cea mai buna modalitate de a preveni caderea parului si de a va imbunatati aspectul parului este sa urmariti cu atentie ceea ce mancati. Exista anumite alimente care pot incuraja cresterea parului si pot rezolva problema caderii parului.

 10 alimente care ajuta la prevenirea caderii parului

1. Oua

Proteinele sunt un element constitutiv principal al parului, deci trebuie sa consumati alimente pe baza de proteine, cum ar fi ouale, pentru a va mentine parul sanatos. In plus fata de proteine, ouale sunt o sursa buna de biotina si alte vitamine B care ajuta la controlul caderii parului. Proteina prezenta in oua este considerata proteina de inalta calitate si este excelenta pentru cresterea parului si rezistenta parului.

Pentru beneficii maxime, mancati atat albusul, cat si galbenusul. Albusul de ou, in special, are o proteina care incurajeaza absorbtia proteinelor in organism. Incercati sa mancati un ou zilnic sau in fiecare zi. Puteti manca oua prajite sau fierte, in functie de preferinte.

2. Somon

Somonul este un tip de peste gras care este bun pentru creierul tau, vasele de sange, pielea si, de asemenea, parul tau. Somonul este o sursa excelenta de acizi grasi omega-3 care favorizeaza cresterea parului.

De asemenea, contine o cantitate buna de proteine ​​impreuna cu vitaminele B, inclusiv B12 si alte vitamine si minerale. Toti acesti nutrienti sunt esentiali pentru a va bucura de o crestere adecvata a parului si pentru a rezolva probleme precum parul uscat, caderea excesiva a parului si asa mai departe.

Pentru a preveni caderea parului, este esential sa consumati somon cel putin de doua ori pe saptamana pentru a profita de beneficii. Puteti manca somon la gratar, afumat sau la cuptor. Alti pesti grasi pe care ii puteti manca pentru a preveni caderea parului sunt heringul, sardinele, pastravul si macroul.

3. Carne de vita

Organismul are nevoie de proteine ​​pentru a avea un par frumos si sanatos. Carnea de vita contine o cantitate buna de proteine ​​impreuna cu vitaminele B, fier si zinc.

Carnea de vita slaba poate fi consumata de doua sau trei ori pe saptamana pentru o crestere optima a parului. Pentru cele mai bune rezultate, incercati sa mancati carne proaspata de vita in loc de varianta conservata. Va puteti delecta cu carne de vita in supe, salate sau ca fel principal. Daca nu iti place gustul carnii de vita, poti opta pentru alte carnuri slabe precum porc si miel pentru a incuraja cresterea parului.

Nota: daca aveti colesterol ridicat, alte surse de proteine ​​pot fi mai adecvate si pot avea un impact mai mic asupra nivelului de colesterol.

4. Fasole

Fasolea este o sursa excelenta de proteine, fibre, vitamine B, vitamina C, zinc si minerale, cu continut scazut de calorii, care sunt esentiale pentru cresterea parului. Fasolea contine, de asemenea, o cantitate buna de fier, necesara pentru a preveni caderea parului.

Pentru a oferi parului nutrientii atat de necesari pentru o crestere mai buna a parului, mancati diferite tipuri de fasole proaspata sau uscata, inclusiv fasole, fasole neagra, fasole bleumarin, fasole pinto, naut si soia. Fasolea poate fi adaugata la salate, caserole si garnituri. 

5. Seminte de floarea-soarelui

Semintele de floarea-soarelui contin o multime de nutrienti, inclusiv proteine, zinc, seleniu, biotina, potasiu, cupru, fier, vitamine B, vitamina E, magneziu si calciu. De asemenea, sunt bogate in acizi grasi omega-6.

Puteti manca o mana de seminte de floarea-soarelui crude pentru a incuraja o crestere sanatoasa a parului. De asemenea, puteti rasfira niste seminte de floarea-soarelui pe salate si legume aburite, sau le puteti amesteca in feluri de mancare coapte. Evitati sa le consumati in exces, datorita continutului ridicat de calorii si grasimi.

6. Nuci

Nucile contin o mare varietate de nutrienti, inclusiv proteine, vitamine, minerale, grasimi sanatoase si fitochimicale, care sunt esentiale pentru rezolvarea problemei caderii parului, precum si a parului fara luciu.

De fapt, consumul regulat de nuci iti va mentine parul sanatos ani de zile. Puteti include diferite tipuri de nuci, cum ar fi migdale, arahide, nuci si caju, in dieta dumneavoastra. Nu este nevoie sa mancati o cantitate uriasa de nuci pentru a va bucura de o crestere adecvata a parului. Pur si simplu mancati o mana de nuci, de preferat inmuiate peste noapte in apa sau adaugati cateva in salata, paste sau desert.

7. Spanac

Profilul nutritional al spanacului il face un superaliment excelent pentru oricine doreste sa aiba un par des si sanatos. Spanacul contine o cantitate buna de nutrienti si antioxidanti . Aceasta leguma cu frunze verzi este o sursa buna de vitamine B, C si E, potasiu, calciu, fier, magneziu si acizi grasi omega-3, care sunt necesari pentru o crestere sanatoasa a parului.

Puteti bea un pahar de suc de spanac, puteti incerca supa de spanac, puteti face o farfurie cu salata de spanac sau puteti face un fel de mancare cu spanac. Impreuna cu spanacul, trebuie sa consumi si alte legume verzi, precum broccoli, varza si bieta elvetiana, pentru a preveni caderea parului.

8. Ovaz

Ovazul contine o cantitate buna de vitamine B, zinc, proteine ​​si cupru, care sunt unele dintre cele mai importante substante nutritive pentru prevenirea caderii parului. De asemenea, contine minerale importante pentru cresterea parului, precum potasiu, fosfor, magneziu si fier.

Consumul unui castron cu fulgi de ovaz la micul dejun este o modalitate excelenta de a incepe o zi. Va puteti bucura si de gustari din ovaz. Daca doriti sa includeti ovaz in salata, inmuiati-l cateva ore pentru a imbunatati valoarea nutritionala.

Lectura suplimentara: Aceste lucruri se intampla cu corpul atunci cand mancati fulgi de ovaz in fiecare zi

9. Morcovi

Morcovii contin o cantitate buna de beta-caroten, un nutrient important care promoveaza parul sanatos . De asemenea, vitamina A prezenta in morcovi ajuta la producerea de sebum sanatos pentru scalp.

Morcovii pot fi luati in mai multe forme. Cel mai bun este, desigur, sub forma de suc, care poate fi amestecat cu putin suc de lamaie pentru a-l face sa aiba un gust mai bun. Un pahar de suc de morcovi dimineata este o modalitate excelenta de a incepe ziua. De asemenea, puteti manca morcovi ca gustare, le puteti include in supa si salate sau o garnitura sanatoasa de morcovi aburi.

10. Cartofi dulci

Puteti preveni cu usurinta caderea parului consumand in mod regulat cartofi dulci. Acestea sunt ambalate cu beta-caroten, pe care corpul dvs. il transforma in vitamina A.

Vitamina A favorizeaza cresterea celulelor si tesuturilor sanatoase, inclusiv a parului si a scalpului. Cartofii dulci contin, de asemenea, multa vitamina C, cupru, fier si proteine.

Puteti manca cartofi dulci fierti sau coapte, in functie de modul in care va plac.

Alimentele enumerate mai sus nu sunt doar pline de substante nutritive care ajuta la intarirea foliculilor de par, ci si la prevenirea caderii parului. Deci, atunci cand suferiti de caderea parului, urmati o dieta bogata in aceste alimente pentru a controla problema si, de asemenea, pentru a va creste rata de crestere a parului.

(Visited 561 times, 1 visits today)

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!
  • 66
  •  
  • 2
  •  
    68
    Shares

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Specify Twitter Consumer Key and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Twitter Login to work

Don`t copy text!