Cu aceste 2 ingrediente poti curata colonul in mod natural

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!
  • 167
  • 1
  • 1
  •  
    169
    Shares

Colonul face parte din sistemul digestiv si este numit si intestinul gros. Resturile de alimente digerate intra in colon si bacteriile din colon descompun materialul rezidual si elimina apa, sarea si unii nutrienti. Sustinatorii curatarii colonului considera ca scopul principal al curatarii colonului este eliminarea acumularilor de toxine si imbunatatirea absorbtiei nutrientilor in corpul dumneavoastra.

De ce este nevoie sa cureti colonul

Multi oameni sustin ca curatarea colonului va ajuta sa va imbunatatiti starea generala de sanatate. Printre unele dintre beneficiile revendicate ale curatari colonului se numara nivelurile crescute de energie, mai putine dureri de cap si chiar pierderea in greutate.

Unii oameni cred ca curatarea colonului va poate ajuta sa dati jos greutatea in exces, sa imbunatatiti functia intestinului si sa va imbunatatiti sanatatea si starea generala. Alte probleme pe care le poate ajuta sunt ameliorarea constipatiei si diareei, promovarea miscarilor intestinale regulate, imbunatatirea sistemului imunitar si cresterea nivelului de energie.

In acest articol vreau sa va prezint o reteta simpla pentru curatarea colonului cu doar 2 ingrediente: chefir si seminte de in macinate (faina de seminte de in).

Beneficiile pentru sanatate ale chefirului (bazate pe dovezi)

Chefirul este o bautura fermentata facuta de obicei cu lapte si „boabe de chefir”, care sunt organisme vii prietenoase.

Chefirul este o sursa de proteine ​​cu multi aminoacizi esentiali, minerale si vitamine B valoroase.

Un studiu publicat in revista Nutrition Research Reviews a constatat ca chefirul din lapte contine mai multe tulpini majore de bacterii prietenoase si drojdii benefice. Aceste organisme probiotice ajuta la curatarea colonului sau intestinului, ajuta la echilibrarea florei intestinale si la distrugerea agentilor patogeni precum E-coli si paraziti.

Un alt studiu stiintific a constatat ca chefirul ajuta la refacerea sistemului digestiv, amelioreaza bolile inflamatorii intestinale si ajuta la stimularea sistemului imunitar.Citeste si 5 substante nutritive care stimuleaza imunitatea pe timpul unei pandemii

De ce chefirul este mai bun decat iaurtul?

In timp ce iaurtul si chefirul contin diferite tipuri de bacterii cu sarcini diferite, kefirul are mult mai multe tulpini de bacterii benefice (probiotice) , precum si ciuperci bune.

De exemplu, oamenii de stiinta au descoperit ca anumite tipuri de kefir pot avea pana la 61 de tulpini diferite de bacterii si drojdii.

Studiile medicale au demonstrat ca bacteriile din chefir pot coloniza tractul intestinal si se pot atasa de colon. Aceasta bacterie benefica poate indeparta agentii patogeni in timp ce calatoreste prin colon la iesirea din sistem. Bacteriile bune de kefir traiesc de fapt in colon si continua sa creeze bacterii prietenoase care imbunatatesc tractul digestiv.

Kefirul contine o tulpina unica de bacterii care nu se gaseste in alte produse lactate fermentate – Lactobacillus kefiri . Studiile au aratat ca tulpinile L. kefiri pot proteja tractul gastro-intestinal de infectii si pot ajuta la cresterea sistemului imunitar.

Aceste bacterii si drojdii ofera o valoare nutritionala mai buna decat iaurtul, deoarece ajuta la digerarea alimentelor pe care le consumati si la mentinerea colonului curat si sanatos.

Chefirul este potrivit pentru persoanele cu intoleranta la lactoza?

Bacteriile prietenoase si drojdia benefica din cultura kefirului consuma cea mai mare parte a lactozei din lapte. Studiile au aratat ca chefirul a imbunatatit digestia si toleranta lactozei. Utilizarea acestuia poate fi o alta strategie potentiala pentru depasirea intolerantei la lactoza.

Cu toate acestea , exista , de asemenea , pe baza de non-lactate bauturi chefir, sub forma de boabe de Kefir poate , de asemenea , suc de ferment de fructe, apa de nuca de cocos , lapte de cocos , lapte de orez, lapte de migdale, etc.

Beneficiile pentru sanatate ale semintelor de in

Adaugarea semintelor de in macinate in dieta dvs. este una dintre modalitatile excelente de a va ajuta sa va curatati colonul .

Semintele de in macinate absorb apa si se extind in colon, ajuta la trecerea scaunului prin tractul intestinal si indeparteaza toxinele pe masura ce trec.

Semintele de in sunt, de asemenea, bogate in ALA, o forma de acizi grasi omega-3 care au proprietati antiinflamatorii si pot ameliora sindromul intestinului iritabil .

Unele studii medicale au descoperit ca continutul de ALA omega-3 din uleiul de seminte de in poate ajuta la protejarea impotriva cancerului de colon .

Semintele de in sunt, de asemenea, o sursa buna de lignani, care sunt un tip de compus vegetal cunoscut sub numele de polifenoli. Studiile au constatat ca lignanii din semintele de in au, de asemenea, un efect protector asupra cancerului de colon.

Semintele de in, atunci cand sunt consumate intregi, sunt mai predispuse sa treaca prin tractul intestinal nedigerate, astfel incat cel mai bun mod de a folosi semintele de in este sa cumparati seminte de in intregi si sa le macinati intr-un rasnita de cafea atunci cand trebuie sa le consumati.

Nu macinati o cantitate mare de seminte de in, deoarece isi pierd puterea relativ repede. Utilizati seminte de in proaspete macinate in 24 de ore de la macinarea lor sau pastrati-le la congelator pentru utilizare ulterioara.

Seminte de in macinate vs. uleiul de in

Avantajul major al uleiului de seminte de in fata de faina de seminte de in este ca contine o cantitate mai mare de acizi grasi omega-3 sanatosi pe portie. Cu toate acestea, daca doriti sa utilizati seminte de in pentru a va curata colonul, trebuie sa utilizati seminte de in macinate si nu ulei de seminte de in .

Studiile au aratat ca semintele de in macinate ofera un avantaj nutritional fata de uleiul de seminte de in, deoarece sunt mai putine in calorii, dar contin mai multe fibre.

Conform USDA , fiecare portie de 2 linguri de seminte de in macinate contine 75 de calorii, iar o portie echivalenta de ulei de seminte de in ofera 240 de calorii.

O portie de seminte de in contine, de asemenea, 3,8 grame de fibre dietetice, in timp ce uleiul de seminte de in nu contine fibre. Semintele de in macinate au, de asemenea, un avantaj fata de uleiul de seminte de in ca sursa de minerale esentiale, inclusiv magneziu si cupru.

Mod de utilizare a celor 2 ingrediente pentru curatarea colonului (Kefir si seminte de in)

Se amesteca o lingura de seminte de in macinate cu aproximativ trei sfert cana de chefir. Consumati-l inainte de micul dejun si apoi din nou inainte de culcare. Puteti adauga un varf de scortisoara pentru gust si pentru beneficii suplimentare pentru sanatate .

Daca sunteti nou in ceea ce priveste consumul de alimente fermentate, cel mai bine este sa incepeti in cantitati mici pentru a permite corpului si digestiei sa se familiarizeze cu el. Puteti mari cantitatea.

Unii oameni considera ca este de ajutor sa incercati mai intai chefirul la mese, cum ar fi o cantitate mica la micul dejun.

Trebuie sa va asigurati ca beti cel putin opt pahare de apa in fiecare zi.

Il puteti folosi ca intretinere continua sau faceti periodic .

(Visited 1.715 times, 3 visits today)

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!
  • 167
  • 1
  • 1
  •  
    169
    Shares

Related posts

Leave a Comment

Specify Twitter Consumer Key and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Twitter Login to work