Care este cea mai sanatoasa paine care nu ingrasa?

Deoarece painea este o hrana bogata in carbohidrati, mancatul in exces nu este recomandat.

 

 

Painea, in mod traditional este una dintre cele mai consumate alimente din lume. Fiind un aliment gustos, o face perfecta pentru orice masa. Poate fi consumat cu orice fel de mancare in timpul zilei, si din moment ce exista atat de multe feluri de paine, ramane intrebarea cu privire la tipul de paine cea mai sanatoasa si care nu ingrasa.

 

Cand o persoana decide singura sau dupa sfatul unui nutritionist, sa nu mai manance paine, probabil va cauta alte optiuni. Este normal sa aveti intrebari despre ce fel de paine este bine sa mancati, mai ales atunci cand doriti sa evitati cresterea in greutate.

 

Nutrienti si ingredient paine

 

Este important sa retineti ca nutritionistii recomanda consumul moderat de paine. Acest lucru se datoreaza faptului ca painea este un aliment care contine mai multe substante nutritive gasite din piramida alimentara. Este plin de nutrienti si vitamine.

 

Ingredientele sale de baza sunt faina de grau , apa, drojdie si sare. Restul ingredientelor depind de tipul de paine si exista o gama larga de paine pe piata. Toate ingredientele mentionate mai sus contin anumite substante nutritive si vitamine: carbohidrati, fibre, vitamine B3 si vitamina E. Ele ofera, de asemenea, minerale precum calciu si fier.

 

Nutritionistii de la Organizatia Mondiala a Sanatatii o recomanda. Acest lucru se datoreaza in principal pentru doua componente gasite in paine: fibre si carbohidrati. De fapt, este considerat esential ca ingerarea carbohidratilor sa mentina un echilibru nutritional bun.

 

Fibrele din paine

 

Fibrele reprezinta unul dintre beneficiile consumului de paine. Acesta regleaza tranzitul intestinal si scade nivelul de colesterol. 50% din consumul de calorii din carbohidrati este necesar pentru o zi pentru o persoana. Painea ofera o cantitate buna de carbohidrati.

 

Acum, painea este adevarat ca ingrasa? Daca vom analiza mai departe, vom vedea ca painea contine si ingrediente care nu sunt deloc bune pentru a slabi. De exemplu, painea contine de obicei gluten, amidon si faina. Cresterea in greutate va depinde de corpul fiecarui individ.

 

O felie de paine de 30 de grame poate contine 80 de calorii. De aceea, painea trebuie consumata intotdeauna in cantitati moderate. In caz contrar, beneficiile painii vor fi umbrite de dezavantajele nesanatoase care ajuta oamenii sa fie grasi. Daca cineva trebuie sa includa calorii din carbohidrati in dieta lor, este mai bine sa nu mancati prea mult.

 

In mod ideal, ar trebui sa consumati acei carbohidrati din alte surse in afara de faina pentru a obtine calorii necesare in dieta. Daca o persoana depaseste aportul zilnic de calorii datorita painii, nici macar exercitiile fizice nu-l vor ajuta sa arda caloriile suplimentare.

 

Care tip de paine este cel mai sanatos?

 

Stim cu totii ca pe piata exista o mare varietate de panificatii. Printre cele mai renumite sunt painea alba, painea de grau, cornurile si produsele de panificatie. Dar cand vine vorba de cea mai sanatoasa alegere, iata cateva optiuni bune:

 

Paine de ovaz

Aceasta este o paine foarte sanatoasa si usoara. Este bogat in fibre si ajuta la reducerea colesterolului si la minimizarea caloriilor.

 

Paine multi-cereale

Acest tip de paine are un continut ridicat de vitamine si minerale. Este perfect pentru dieta, datorita continutului ridicat de fibre, care optimizeaza performanta musculara.

 

Paine integrala

Spre deosebire de painea alba normala, faina cu care este fabricat acest produs provine din boabe intregi. Aceasta implica multe beneficii sanatoase pentru organism si mai putine calorii.

 

Paine de secara

Este cu siguranta unul dintre cele mai sanatoase paini. Graul din aceasta paine este mult mai compact, ceea ce ii permite sa fie redus in carbohidrati.

 

Paine mai putin sanatoasa

Cornurile si painea pentru sandwich sunt cele mai putin sanatoase. Deoarece sunt produse industriale, ele sunt fabricate cu ingrediente artificiale si produse chimice care le fac sa dureze mai mult. Aceasta implica corbohidrati mai multi si elimina orice valoare nutritiva pe care o poate oferi painea.

(Visited 117 times, 1 visits today)

No Comments Yet

Lasă un răspuns

Recomand

Cele mai citite articole

Anunt

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.