Top alimente bogate in proteine

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!

In cazul in care obiectivul dvs. este de a construi tesut muscular sau pentru a reduce greutatea, atunci ar trebui sa adaugati in dieta unele dintre alimentele despre care vom discuta mai jos. Este vorba despre ce tip de alimente contin cantitati mari de proteine, sau proteine ​​care au toti aminoacizii de care are nevoie organismul.

peste

Pestele

Toate tipurile de peste sunt o sursa excelenta de proteine ​​de inalta calitate, astfel incat pestele trebuie consumat zi cu zi. Pestele contine, de asemenea cantitati mai mici de grasimi saturate si practic nu are carbohidrati. Se recomanda sa mancati peste care traieste in ape reci, cum ar fi somonul si sardinele. De asemenea, pestele este o sursa excelenta de acizi grasi Omega-3.

Cateva lucruri despre peste

  • Pestii sunt mai usor de digerat in organism, comparativ cu alte tipuri de carne
  • Pesti care traiesc in ape reci sunt bogate in acizi grasi Omega-3
  • Pestele contine cantitati suficiente de minerale, cum ar fi fier, zinc si potasiu
  • Tonul contine de mercur, astfel incat consumul sau ar trebui sa fie limitat.

oua

Ouale

Ouale sunt cea mai buna sursa de proteine ​​in forma naturala. Delicios, si usor de pregatit si au cea mai mare valoare biologica, ceea ce este deosebit de important pentru constructia si dezvoltarea tesutului muscular.

Cateva lucruri despre oua

  • Au o valoare biologica ridicata.
  • Pregatirea lor este usoara si simpla
  • Acestea contin o cantitate minima de carbohidrati.
  • Cu toate ca este bogat in grasimi, doar 2% din aceste grasimi sunt grasimi daunatoare
  • Ouale sunt o sursa excelenta de vitamine A si B, precum si contin vitamine D si E, dar in cantitati mai mici.
  • Ouale sunt o sursa excelenta de iod, fosfor, zinc, seleniu, calciu si fier
  • Ouale crude nu sunt sigure pentru consum

carne alba

Carne alba (pui, curcani)

Multumita cantitati mari de proteine ​​de calitate si foarte putina grasime, carnea alba este ideala pentru cei care doresc sa slabeasca si pentru cei care doresc sa construiasca masa musculara.

Cateva lucruri despre carne alba

  • Valoare biologica ridicata
  • sursa bogata de vitamina B, seleniu si fosfor
  • Costuri relativ scazute

carne rosie

Carne rosie (carne de vita)

Carnea rosie este foarte bogata in proteine ​​si grasimi, dintre care cele mai multe sunt daunatoare. Prin urmare, consumul zilnic de astfel de carne nu este recomandata deloc.

Cateva lucruri despre carne rosie

  • Mai caloric decat alte produse din carne
  • Sursa buna de vitamina B, fosfor, seleniu, zinc si cupru
  • Costul relativ ridicat

fasole

Fasolea

Stim cu totii foarte bine ca fasolea sunt o sursa excelenta de proteine, carbohidrati si fibre.

Cateva lucruri despre fasole

  • Bogate in fibre si proteine
  • Nu contin grasimi
  • sursa excelenta de acid folic, mangan, fier, fosfor, cupru si potasiu

 


Lactate cu continut scazut de grasimi

Produsele lactate, cum ar fi branza, laptele si iaurtul contin cantitati mari de proteine.

Cateva lucruri despre produsele lactate

  • Au o valoare biologica ridicata
  • Sunt disponibile pe tot parcursul anului, la preturi accesibile
  • sursa excelenta de iod, fosfor, calciu, potasiu, vitamina B si zinc.

(Visited 410 times, 1 visits today)

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!

Lasă un răspuns

Specify Twitter Consumer Key and Secret in the Super Socializer > Social Login section in the admin panel for Twitter Login to work

Don`t copy text!