Spirulina – proprietati nutritive

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Spirulina este una dintre cele mai sanatoase suplimente alimentare si este utilizat in intreaga lume pentru proprietatile sale nutritive si medicinale.
Spirulina este o alga, care traieste in medii de apa dulce, inclusiv iazuri, lacuri si rauri. Aceasta forma de viata microscopica este foarte usor de digerat, ceea ce permite tuturor nutrientilor sai sa fie absorbiti cu usurinta in corpul nostru. Fiecare sfaramitura de spirulina contine o cantitate imensa de nutrienti.

smoothie-spirulina

Nutrienti spirulina

Spirulina contine ,,proteina completa,, de peste 65%. “Proteine complete” inseamna ca acesta contine toti cei 8 aminoacizi esentiali de care organismul nostru are nevoie. Aceste proteine sunt usor de digerat si sunt mai concentrate de oricare dintre proteinele de origine animala.
De asemenea, este foarte bogat in clorofila, fier, calciu, magneziu, zinc, antioxidanti, vitamina C, vitamina D, vitamina E, toate vitaminele B, beta-caroten si acizi grasi esentiali (omega 3, 6 si 9). De asemenea, spirulina contine 12 aminoacizi non-esentiali, acizi nucleici si lipide, care joaca un rol important in sanatatea noastra.
Stim cu totii ca pestele este o sursa buna de acizi grasi esentiali (omega 3, 6 si 9).
Acesti acizi grasi joaca un rol important in prevenirea bolilor de inima, reduce colesterolul rau, reducand severitatea osteoporozei, depresia, diabetul si alte boli.
Spirulina este una dintre cele mai bune ingrediente pentru detoxifiere a organismului, inclusiv tratamentul otravirii cu metale grele, mercur, droguri si contaminarii cu agenti chimici.

Persoanele care consuma spirulina au nivel crescut de energie si vitalitate. Spirulina este excelent remediu pentru anemie, bulimie, probleme de digestie, de asemenea, imbunatateste absorbtia nutrientilor in organism si imbunatateste sistemul imunitar prin intermediul functiei antivirale puternice.
Unii oameni consuma spirulina amestecand pulberea de spirulina doar cu apa si fara alti aditivi.
Daca nu va place gustul si mirosul spirulinei, propunem sa consumati spirulina amestecand pudra de spirulina cu unele sucuri naturale. Iata cateva exemple:
– Smoothie cu portocale, spanac, fructe kiwi si pudra de spirulina
– Smoothie cu portocale, kiwi, banane si pudra de spirulina
– Smoothie cu portocale, mere, pere, salata verde, busuioc si pudra de spirulina

Sursa: http://www.healthyfoodhouse.com/

(Visited 254 times, 1 visits today)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Related posts

Leave a Comment