Sfaturi pentru a slabi mai usor

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

grasime

Nu tineti dieta!

Consumati alimente pline cu nutrienti, de a fi energici toata ziua. Asta este important, pentru ca limitarea de alimente va incetini metabolismul. Infometarea trimite un semnal pentru corp care spune, “mor de foame aici!” Corpul raspunde prin incetinirea metabolismului si incepe sa inmagazineze grasime.

Ce e mai rau, in cazul in care mancati foarte putin in continuare, veti incepe arderea tesutului muscular. Metabolismul incetineste mai mult, si grasimea continua sa ocupe si mai mult teritoriu.

Culcati-va din timp

Conform unui studiu din Finlanda, persoanele care se au dormit mai putin au fost stresati si au depus mai multa grasime viscerala.

Mancati mai multe proteine

Consumul de proteine asigura un complex suficient de substante nutritive, iar procesul de eliminare a toxinelor si de remodelarea corporala se desfasoara intr-un ritm normal, sanatos. Acestea asigura satietate pe o perioada indelungata, consumand proteine te vei simti mereu satula.

Adauga o portie, ca 100 grame de carne macra, 2 linguri de nuci, sau 250 grame de iaurt cu continut scazut de grasimi, la fiecare masa sau gustare.

Consumati produse organice

In lumea intreaga, pesticidele care se folosesc polueaza mediul inconjurator ne otravesc zi de zi corpurile. Pesticidele care seaplica in mod obisnuit, cum ar fi organocloridele, sunt stocate in celulele noastre adipoase, iar in momentul in care ardem grasime, ele se varsa in sange, deregland astfel fluxul sanguin si riscam sa ne intoxicam foarte grav. Aceste toxine in acelasi timp contribuie la cresterea in greutate si la impiedicarea procesului de transformare a energiei din alimente in combustibil.

Alimentele organice care nu trebuie lipseasca din alimentatie sunt fructele, legumele, mierea, laptele si pestele.

Faceti miscare 

In orele lungi de stat la birou faceti-va timp pentru miscare. Cercetatorii de la Universitatea Missouri au descoperit ca inactivitatea (4 ore sau mai mult) determina o o blacare automata a enzimei care controleaza metabolismul grasimii si a colesterolului. Pentru a pastra aceasta enzima activa si de a creste arderea de grasimi, incercati de exemplu, in timp ce vorbeti telefon sa va miscati picioarele.

Beti apa rece

Cercetatori germani au descoperit ca dupa ce bei un pahar de apa rece procesul de ardere a grasimilor creste cu 30% in primele 10 minute. Apa nu trebuie neaparat sa fie cu gheata, mai ales daca exista o sensibilitate la rece, ci sa aiba o temperatura joasa. In urma studiului, rezultatele au fost uimitoare: 7 pahare de apa rece topesc 100 de calorii zilnic. Sa nu credeti ca vti obtine aceleasi rezultate cu sucurile carbogazoase. Daca vreti sa beti altceva decat apa, alegeti ceaiul verde neindulcit, iaurt, lapte degresat sau suc proaspat de legume (de rosii, de castraveti, cu menta sau de sfecla rosie).

Mancati iute

Se pare ca consumul de ardei iute, de asemenea, poate porni metabolismul. S-a demonstrat stiintific faptul ca substanta capsaicina gasita in ardeiul iute, accelereaza metabolismul, astfel declansand in mod natural termogeneza, adica trecereare grasimilor in energie utila, cu efecte benefice pentru persoanele dornice sa slabeasca.

Beti ceai sau cafea

O ceasca de ceai preparata poate ridica metabolismul cu 12 %, potrivit unui studiu japonez. Cercetatorii cred ca antioxidantii numite catechine in ceai ofera impuls in arderea grasimilor.

 

(Visited 115 times, 1 visits today)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Related posts

Leave a Comment