Cel mai bun mic dejun pentru sportivi

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cercetatorii de la Universitatea din Erlangen-Nurnberg au descoperit ca este mai bine sa se manance o masa de proteine pure la prima ora, apoi un mic dejun care contine proteine, glucide si lipide. Prin consumul de proteine la micul dejun, corpul produce mai multi hormoni anabolici cum ar fi hormonul de crestere si insulina si, de asemenea, inhiba productia de cortizol.

proteine

Participantii la cercetare au fost barbati intre varsta de 18 si 40 ani. Ei au consumat un amestec de 24 g de aminoacizi dizolvati intr-un pahar cu apa, dimineata. Amestecul continea urmatorii aminoacizi:

– Valina

– leucina

– Izoleucina

– fenilalanina

– Tirozina

– Triptofan

– Lizina

– metionina

– cisteina

– Treonina

– Histidina

precum si vitamine si minerale. Au fost trei grupuri de participanti la cercetare: un grup de control de post (au mancat nimic), o (grupul de control izo) grup care a avut carbohidrati cu proteine ​​din lapte (aceleasi calorii ca shake-aminoacid) si grupul care a avut aminoacidul amestec.

Rezultate

Persoanele care au avut la micul dejun proteine a avut la un varf de HGH: concentratia a crescut in medie cu un factor de 21, si a ramas ridicata pentru aproximativ o ora si jumatate, la cele mai multe subiecte. Un alt efect care a fost observant, a fost o scadere a nivelului de cortizol cu ​​aproape 50% in acest grupul, in timp ce cortizolul a scazut cu 10% in celalalt grup (grupul de control izo).

Sportivii si oameni carora le pasa de sanatate si bunastare, in general, ar putea beneficia de a avea un mic dejun la fel in proteine bogate. Acest lucru va avea ca rezultat o productie maxima de HGH, precum si o crestere IGF-1. Un mic dejun cu proteine ​​pure la prima ora este cea mai buna optiune.

Sursa: http://www.fitnessandpower.com/

(Visited 319 times, 1 visits today)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Related posts

Leave a Comment