Aveti parul sau unghiile casante? Dureri de cap sau crampe? Fata plina de acnee? Probabil aveti un deficit de vitamine

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Diferite deficiente de vitamine si minerale pot duce la diferite probleme de sanatate. Aici sunt cinci simptome comune si deficiente de vitamine sau minerale.

Dureri de cap si / sau crampe musculare:  deficit de magneziu

Aproximativ 75% din populatie este cu deficit de magneziu. Magneziul este un nutrient puternic pentru functionarea sistemului nervos. Ea ajuta la relaxarea nervilor si a muschilor tensionati, atenueaza crampele musculare si durerile de cap, si poate ajuta sa adormiti mai bine. O modalitate usoara de a obtine magneziu este de a adauga in dieta legume cu frunze verzi, cum ar fi varza sau salata. Puteti adauga, de asemenea, sare Epsom in baie. Sarea Epson este bogata in magneziu si usor de absorbit prin piele in timp ce va relaxati in cada!

Acnee: deficit de zinc 

Acneea este adesea un semn de deficienta de zinc. Zincul controleaza productia de ulei in piele si adauga culoare si luminozitate tenului. In plus, calmeaza pielea inflamata, regenereaza celulele pielii, precum si accelereaza procesul de vindecare. Consumati aproximativ 30 de miligrame pe zi, ajuta in lupta impotriva acneei, iar un sfert de cana de seminte de dovleac crude ofera doar putin peste jumatate din aceasta doza recomandata.

Par uscat/casant, unghii fragile: deficit de biotina 

Biotina (vitamina B7) este inima si sufletul unui par sanatos. Deoarece este un mineral abundent gasit intr-o varietate de surse, deficientele de biotina sunt rare, dar semnele includ pierderea parului, ruperea parului, par uscat, si chiar si unghii fragile. Daca vreti sa va refaceti podoaba capilara sau unghiile pur si simplu consumati alimente bogate (carne, lactate, branzeturi, oua) in biotina.

Subtierea parului: deficit de fier 

Deficitul de fier poate fi cauza a subtierii parului si a anemiei. Pentru a afla acest lucru este necesar sa faceti cateva analize de sange. Daca raspunsul este afirmativ tot ce trebuie sa faceti este sa consumati alimente boagate in fier cum ar fi: galbenus de ou, spanac, ficat de pasare de curte, etc.

Umflaturi albe mici pe brat: deficit de acizi grasi Omega 3

Aceste mici umflaturi des intalnite pe partea din spate a bratului sunt adesea rezultatul unui dezechilibru de acizi gras esentiali. In special, un nivel scazut de acizi grasi Omega 3. Acesti acizi grasi Omega 3 sunt antiinflamatorii, astfel ajuta la reducerea iritatiei si a umflaturilor si de asemenea previne rigidizarea in cadrul foliculului de par.

Sursa: http://theheartysoul.com/

(Visited 569 times, 1 visits today)

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share

Related posts

Leave a Comment