Sfaturi pentru dieta copiilor obezi

Este un mit ca obezitatea afecteaza doar adultii. In cazul in care un copil mic este alimentat cu junk food regulat, sunt sanse mari ca el / ea ar sa se ingrase. Obezitatea infantila este o problema majora in multe tari, iar principalul motiv din spatele acesteia este ca copii din zilelel noastre duc o viata sedentara. Daca credeti ca copilul are o crestere in greutate excesiva, este nevoie sa modificati obiceiurile alimentare, astfel incat acesta sa poata deveni sanatos.

Ca parinte, trebuie sa intelegeti ca la aceasta varsta, copii sunt cu usurinta afectati de tendintele populare, presiunea de grup si prefera sa consume alimente nesanatoase. Prin urmare, este nevoie sa-l faceti constient in legatura cu importanta unei alimentatii corecte, de asemenea, si cu pericolele asociate obiceiurilor alimentare nesanatoase. Iata cateva sfaturi de dieta pe care le puteti lua in considerare pentru copiii dumneavoastra.

Sfaturi pentru dieta copiilor

Alimentele sanatoase sunt cruciale in dieta copilului

legume-fructe

Primul pas este de a include alimente sanatoase (fructe, legume, carne slaba) in dieta copiilor. In timp ce acesta este un pas simplu, a face copii sa manance alimente sanatoase poate fi o provocare. Deoarece alimentele bogate in calorii au un gust delicios de obicei, astfel este evident ca copiii prefera sa le manance.

Cu toate acestea, ca parinte, trebuie sa fiti strict cu privire la obiceiurile alimentare si sa-l incurajati sa manance mai mult din alimente sanatoase. O modalitate este sa cumparati alimente ce includ fructe, legume, biscuit din fulgi de ovaz, nuci si produse lactate scazut de calorii. Cumparati mai putine alimente junk, ori de cate ori mergeti la cumparaturi.

Fiti creativi

iaurt

Este adevarat ca, indiferent de cat de mult ati sublinia beneficiile de a manca fructe si legume, unii copii refuza pur si simplu sa le manance.

Intr-o astfel de situatie, puteti pregati sosuri sanatoase cum ar fi hummusul sau un iaurt simplu si sa-i incurajati sa foloseasca aceste sosuri alaturi de legume sau fructe. De exemplu, daca serviti fructe de padure alaturi de o ceasca de simplu iaurt, masa de pranz ar deveni mult mai distractiv.

Alimentele bogate in calciu sunt foarte importante

nuci

Consumul de alimente bogate in calciu este important pentru toate persoanele indiferent de varsta, dar este deosebit de important pentru copii, deoarece au nevoie pentru a dezvolta oase puternice. Datorita alimentelor bogate in calciu oasele devin mai puternici.

Pentru cele mai bune rezultate, includeti lapte, iaurt si branza de vaci in planul lor de dieta. Daca copilul are intoleranta la lactoza, ca si alternativa poate consuma lapte de soia, sucuri cu calciu fortificate, nuci, si peste cu oase comestibile.

Acordati atentie la ceea ce beau

milk

In afara de produsele alimentare, este important sa se acorde o atentie la bauturile ce consuma copii. Incurajati-i sa bea lapte, sucuri naturale sau apa in loc de bauturi dulci.

De asemenea, feriti-va de sucuri sau piureuri preambalate, deoarece acestea sunt, de obicei, bogate in calorii sau contin o cantitate excesiva de zahar. Sucuri proaspete sau bauturi sanatoase facute in casa pot fi cele mai bune obtiuni.

Permiteti deserturi si alimente nesanatoase cu moderatie

inghetata fara zahar

Este firesc ca copii sa-si doreasca produsele alimentare nesanatoase, cum ar fi prajiturelele, biscuitii si chips-urile. In timp ce aceste alimente nu contin substante nutritive, puteti permite copiilor sa le manance din cand in cand.

Cu toate acestea, asigurati-va ca copiii dumneavoastra le mananca doar o data intr-un timp si nu devin dependent de ele. De asemenea, incurajatii sa aleaga versiuni sanatoase ale acestor alimente. Exemplul include chips-uri coapte, inghetata fara zahar si branza cu continut scazut in grasime.

Luati in considerare aceste sfaturi pentru a influenta obiceiurile alimentare ale copiilor. Cadoul este o viata mai sanatoasa.

(Visited 44 times, 1 visits today)

No Comments Yet

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ia-ți doza zilnică de sănătate

Cele mai recente articole