Alimente nepermise in timpul sarcinii

Exista sute de articole care ofera sfaturi legate de sarcina, mai ales in ceea ce priveste ceea ce sa mancati, dar atentie, alimentele in timpul sarcinii trebuiesc alese cu mare grija.

Schimbarile hormonale din organism in timpul sarcinii duc la pofte alimentare. Cu toate acestea, inainte de a manca ceva, va trebui sa va ganditi la siguranta copilului dumneavoastra nenascut. Puteti sa consultati intotdeauna medicul dumneavoastra cu privire la o dieta sanatoasa in timpul sarcinii si ce alimente ar trebui sa evitati.

Iata cateva alimente pe care toate femeile ar trebui sa le evite in timpul sarcinii.

oua

  1. Oua crude sau fierte partial

Daca aveti obiceiul de a manca oua de dimineata pentru a da un impuls de proteine, sariti peste acest aliment in timpul sarcinii.

Femeile gravide trebuie sa evite consumul de oua crude sau fierte partial. Acesta prezinta un risc mare pentru infectie salmonella, care poate provoca voma si diaree. Acest lucru, la randul sau afecteaza starea de sanatate a copilului.

Ouale sunt o sursa buna de proteine, vitamine si minerale, deci, daca doriti sa manancati oua in timpul sarcinii, doar asigurati-va ca acestea sunt fierte.

Le gatiti pana galbenusurile si albusurile sunt ferme de a reduce riscul de otravire cu salmonella. De asemenea, spalati-va pe maini dupa ubluati cu oua deoarece salmonella este de multe ori prezenta pe coji.

In plus, evitati alimentele facute cu oua crude sau partial gatite, cum ar fi maioneza de casa, salata caesar si altele.

alcool

  1. Alcoolul

Femeile insarcinate ar trebui sa se ​​abtina de la consumul de alcool, datorita efectelor sale adverse asupra sarcinii. Alcoolul creste semnificativ riscul pentru sindromul de alcool fetal, tulburari de dezvoltare si avorturi spontane.

In primul trimestru, creste riscul de avort spontan, in timp ce in al doilea trimestru de sarcina si final poate fi foarte daunator pentru copilul nenascut.

Nu exista nici o cantitate sigura de alcool in timpul sarcinii. Chiar si atunci cand se alapteaza, ar trebui sa se evite consumul de alcool.

 cafea

  1. Cafeaua

Limitati cantitatea de cafea pe care o beti in timpul sarcinii. Continut ridicat de cafeina functioneaza ca un stimulent care poate afecta ritmul cardiac al copilului.

Evitati cafeina in primul trimestru pentru a reduce probabilitatea de un avort spontan. Consumul de cafea cu moderatie este permisa dupa primul trimestru.

De asemenea, pentru a evitati alte surse de cofeina cum ar fi ceaiuri de plante, ceai verde, bauturi energizante, bauturi racoritoare, ciocolata neagra si altele.

Femeile gravide nu ar trebui sa consume mai mult de 200 de miligrame de cofeina pe zi.

peste

  1. Peste cu mercur

Pestele poate fi o sursa sanatoasa de acizi grasi omega-3, dar evitati cele care au un nivel ridicat de mercur in timpul sarcinii. Mercurul poate interfera cu dezvoltarea normala a creierului copilului si a sistemului nervos.

 

Unele tipuri de peste, care sunt bogate in mercur sunt macroul rege, peste-spada, walleye, bas chilian, Marlin, macrou spaniol si rechin.

Daca va place pestele, puteti avea pana la 2 portii pe saptamana de somon salbatic, tilapia sau creveti. Asemenea, puteti incerca peste alb si crustacee fierte. Tonul este, de asemenea, acceptabil, limitat la 4 cutii mijlocii pe saptamana sau 2 fripturi de ton.

Nu mancati peste crud, precum peste afumat sau murat.

carne

  1. Carne cruda sau insuficient fiarta

Carnea cruda sau insufficient fiarta va pune la risc de toxoplasmoza, o infectie cauzata de un parazit care poate afecta copilul dumneavoastra nenascut.

 

Puteti manca carne bine gatita. Acesta contine proteine, un nutrient esential pentru cresterea copilului. Cel mai bine este de a gati orice carne la domiciliu in timpul sarcinii, astfel incat sa puteti fi sigur ca este bine facut.

papaya

  1. Papaya necoapte

Daca sunteti gravida sau incercati sa ramaneti gravida, evitati consumul de papaya necoapte. Papaya crud sau semi-copt functioneaza ca un abortiv, ceea ce inseamna ca poate provoca un avort spontan. Papaya necoapte sunt bogate in latex, care poate declansa contractii uterine.

 

Nu luati suplimente care contin enzima papaina in timpul sarcinii.

Camembert

  1. Branza moale

In timpul sarcinii, pentru a evitati branzeturile moi, cum ar fi feta, brie, camembert, roquefortsau gorgonzola.

 

De obicei, sunt realizate din lapte nepasteurizat, branza moale pot contine listeria, un fel de bacterii. Listeria poate duce la avort spontan, nastere prematura, nasterea unui copil mort sau boli grave pentru copilul nou-nascut.

 

Cu toate acestea, branza moale puteti manca in cazul in care se face cu lapte pasteurizat. Verificati intotdeauna eticheta atunci cand cumparati branza moale pentru a fi sigur ca este „cu lapte pasteurizat.” Pentru a fi siguri, optati pentru branzeturi tari, cum ar fi cheddar sau mozzarella.

 

Nu beti lapte crud, inclusiv, de oaie vaca sau de capra.

varza

  1. Varza cruda

Varza cruda, de obicei, este o mancare sanatosa, dar nu in timpul sarcinii.

 

Varza poate contine bacterii daunatoare, cum ar fi salmonella, listeria si E. coli care pot provoca intoxicatii alimentare. Varsaturile si diareele cauzate de intoxicatii alimentare sunt grele pentru corpul dumneavoastra, precum si pentru copilul nenascut.

 

Nu mancati varza cruda. Evitati sandvisurile si salatele care au varza. Cu toate acestea, puteti manca varza bine fierta, care contin mai multe substante nutritive sanatoase.

Sursa: http://www.top10homeremedies.com/

 

(Visited 50 times, 1 visits today)

No Comments Yet

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ia-ți doza zilnică de sănătate

Cele mai recente articole