7 super alimente pentru alergatori

Consumul de alimente cu beneficii nutritionale este esentiala pentru performanta alergatorilor pentru recuperare, si starea generala de sanatate. Deci, este important pentru sportivi sa faca alegeri inteligente, sa consume alimente nutritive atunci cand vine vorba de ce mananca inainte si dupa alergare.

Iata o lista cativa super-nutrienti care va va oferi o multime de beneficii si va vor ajuta sa aveti o performanta mai buna in alergare.

alergare

Varza Kale

Acesta leguma cu frunze verzi este popular pentru ca contine o multime de fibre si substante nutritive cu niveluri mai scazute de colesterol si vitamina K pentru ajuta la sustinerea rezistentei osoase. Bogat in quercetin, kaempferol si luteina, varza este una dintre alimentele cu contintulul cel mai bogat in antioxindanti pe care le puteti manca.

Banane

Bananele contin un pachet de nutrieni esentiali pentru buna functionare a organismului , astfel incat acestea sunt o optiune excelenta pentru o gustare inainte de a alerga. Sunt, de asemenea, plini de potasiu, care ajuta la contractia musculara si tine crampele musculare la distanta. Bananele contin, de asemenea, magneziu, antioxidanti si vitaminele C si B6, care sunt toate importante pentru alergatori.

Cirese

Ciresele au in compozitie antioxidanti pentru a ajuta la protejarea inflamatiilor aparute dupa alergare. Unii alergatori jura de sucul de cirese ca un antidot pentru crampele musculare.

Seminte Chia

Seminte de Chia sunt unul dintre alimentele cei mai bogati in nutrienti din lume, ceea ce le face o alegere perfecta pentru atletii de anduranta. Semintele de Chia contin o multime de omega 3 si 6, acizi grasi, care sunt foarte buni pentru articulatii si celulele de lubrifiere. Sunt, de asemenea, bogati in proteine si calciu, care este esentiala pentru cresterea masei musculare si rezistenta osoasa. Le puteti presara peste un smoothie, fulgi de ovaz, sau pe peste o salata.

Quinoa

Aceste cereale integrale sunt bogati in carbohidrati complecsi, fibre, fier, magneziu, si antioxidanti. Quinoa este unul dintre doar cateva surse pe baza de plante de proteine complete, ceea ce inseamna ca acesta contine toate cele noua aminoacizi esentiali. Combinatia glucide si proteine face quinoa un aliment potrivit dupa alergare fiind perfecte pentru recuperare. Quinoa are o textura crocanta si o aroma de alune atunci cand este gatita, astfel incat sa puteti folosi in loc de orez in mai multe feluri de mancare.

Cartofi Dulci

Cartofii dulci sunt pline de vitamina A, antioxidanti, si carbohidrati. Sunt, de asemenea, o sursa buna de vitamina C, potasiu, fier. Cartofi dulci prajiti sau cartofii dulci copti sunt doua de feluri de mancare favorite. Supa de cartofi dulci este, de asemenea perfecta, dupa un maraton lung.

Fulgi de ovaz

Acest complex de carbohodrati are cel mai inalt nivel de proteine si grasimi dintre toate cereale, astfel incat veti obtine multiple beneficii, daca il manancati la micul dejun. Eliberarea lenta de energie din ovaz ajuta de a tine nivelul zaharului din sange stabil. Este benefic pentru alergatori cand se pregatesc pentru un eveniment de anduranta si ii ajuta tina foame mult timp.

(Visited 18 times, 1 visits today)

No Comments Yet

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ia-ți doza zilnică de sănătate

Arhive