5 greseli comune ale celor care incep sa alerge (si cum sa le rezolvati)

In fiecare primavara, multe persoane incep sa alerge pentru a fi in forma la inceperea sezonului de vara. Cu toate acestea, se pare ca fiecare incepator face 5 greseli, astfel incat obiectivul acestui articol este de a ajuta sa le evitati!

greseli alergare

Dieta necorespunzatoare

Corpul este ca o masina care are nevoie de combustibil pentru a alerga corect. Prin urmare, trebuie sa va ganditi la o dieta adecvata si sa beti multa apa. De exemplu, cu o ora inainte de a merge de la alergat, ar trebui sa consumati o mica parte de grasimi, carbohidrati si proteine.

Ati putea manca o felie de paine din grau integral cu unt de arahide.

Cu 2 ore inainte de a alerga, puteti manca unele alimente, care sunt bogate in grasimi, proteine, carbohidrati, cum ar fi oua o felie de paine din grau integral prajita si slanina.

Cu toate acestea, in cazul in care aveti de gand sa alergati pe un termen mai lung, puteti lua unele geluri de energie sau unele gustari de fructe, care sunt o alternativa naturala si organica. Aceste gustari va furnizeaza cantitatea necesara de zahar, dar va mentin, de asemenea stomacul plin, in acelasi timp.

Purtarea de incaltaminte nepotrivita

Pantofii necorespunzatori pot duce la numeroase probleme neasteptate, cum ar fi dureri de sold, dureri de umar, dureri de glezna si altele. Acest lucru inseamna ca pantofii, in cazul in care nu sunt potriviti, pot reprezenta un pericol in practicarea alergarii.

Prin urmare, este foarte important sa se alegeti o incaltaminte adecvata pentru alergare. Luati in considerare intotdeauna zonele care sunt supuse la cele mai mult presiuni in timp ce alergati. In acest fel, procedura de alergare va fi facilitata si imbunatatita in mod semnificativ.

Incepeti sa alergati prea repede

Alergatorii amatori fac intotdeauna doua greseli: acestia au de gand sa alerge la viteza mare, ceea ce duce la epuizare. La final, persoana este prea obosita si poate chiar sa vrea sa renunte la acest obicei.

Prin urmare, ar trebui ca ritmul ca fie marit treptat. Incepeti intr-un ritm moderat, si mariti treptat viteza. In acest fel, puteti, de asemenea creste rezistenta dumneavoastra.

Tehnica gresita

Stilul si postura gresita pot duce la leziuni.  Postura incorecta poate provoca dureri severe de gat, spate si chiar probleme de respiratie.

Incercati sa aveti o curbura naturala a coloanei vertebrale si sa tineti spatele drept.

Obiective nerealiste

Un lucru foarte nociv ce puteti face este sa stabiliti un obiectiv nerealist si sa aveti asteptari irealiste.

De exemplu, in loc sa concurati cu alergatori cu mai multa experienta, cresteti treptat lungimea parcursa si viteza.

(Visited 121 times, 1 visits today)
Similar posts
  • 5 semne ca incaltamintele de alergare... Alergarea cu incaltaminte vechi sau uzati pot duce la leziuni. De-a lungul timpului, incaltamintele pierde din calitatile de functionare, cum ar fi absortia la soc, amortizare, stabilitate. Cand incaltamintele sunt uzate, creste stresul si impactul pe picioar si articulatii, care pot cauza leziuni excesive. Unul dintre cele mai bune lucruri care le puteti face pentru [...]

No Comments Yet

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ia-ți doza zilnică de sănătate

Cele mai recente articole